Kā piesaistīt klientus ar Google reklāmu un video saturu?
Mūsdienu klientu ceļš sākas digitālajā vidē – no meklējumiem Google līdz aizraujošiem video sociālajos tīkos. Lai veiksmīgi piesaistītu jaunus klientus un palielinātu rezervāciju skaitu, tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumiem ir jāizmanto efektīvākie mārketinga rīki.
"Balttour 2025" ietvaros 7. februārī norisināsies praktisks seminārs un darbnīca, kur eksperti Agris Locs-Dārznieks un Ainārs Krauklis dalīsies ar zināšanām par Google reklāmu, UX jeb lietotāja pieredzi un video satura nozīmī tūrisma biznesa attīstībā.
Galvenie semināra tēmatu akcenti:
- Google reklāma – kā sasniegt pareizo auditoriju un palielināt rezervāciju skaitu?
- Mājaslapas UX – kā optimizēt lietotāju pieredzi, lai palielinātu konversijas?
- Video saturs – kā izveidot efektīvus video, kas piesaista un pārliecina?
Kad un kur?
7. februāris plkst. | 12.00–14.00 | Konferenču zāle Nr. 3
Semināru un darbnīcu organizē digitālā mārketinga aģentūra "NOTRE", kas specializējas efektīvu reklāmas kampaņu izstrādē, UX optimizācijā un augstas kvalitātes video satura radīšanā.
Neatkarīgi no tā, vai jūs vadāt viesnīcu, ceļojumu aģentūru vai citu ar tūrismu saistītu biznesu, šis seminārs un darbnīca sniegs jums praktiskas zināšanas, lai sasniegtu lielāku auditoriju un palielinātu savu klientu skaitu.
Piesakieties jau tagad un atklājiet jaunas iespējas savam biznesam!
Vairāk informācijas: www.notre.lv
Saziņai:
Agris Locs-Dārznieks (Aģentūras "NOTRE" attīstītājs un dibinātājs)
Vairāk informācijas:
Facebook: https://www.facebook.com/notre.agency
Instagram: https://www.instagram.com/notre.agency/