“Balttour 2020” forums pulcē tūrisma nozares profesionāļus

29. janvārī “People Work” telpās norisinājās reģionā vadošās tūrisma izstādes “Balttour 2020” biznesa forums, kurā 169 tūrisma nozares profesionāļi un mārketinga speciālisti diskutēja par aktualitātēm un tendencēm tūrismā, influenceru mārketingu, jauniešu ceļošanas paradumiem un veiksmīgākajiem risinājumiem industrijā.

Foruma īpašais viesis bija Arvids Akslands no Zviedrijas, ideju līderis klientu pieredzes jomā. Viņš sanākušos iedvesmoja ar stāstu par biznesa iespējām tūrisma industrijā un sniedza piemērus pieredzes veidošanā.

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava foruma dalībniekiem ziņoja par tūrismu Latvijā 2019. gadā un iezīmēja aktualitātes 2020. gadam. “Prospero” Sociālo mediju nodaļas vadītājs Dāvis Braučs raksturoja Z paaudzes ceļošanas paradumus un to ietekmi uz ceļošanu nākotnē, savukārt “Infinitum Agency” un “Digital Journey” digitālā mārketinga eksperte Laura Celmāra vēstīja par dažādiem rīkiem, kā izmantot saturu jaunu produktu virzīšanai tūrismā.

Oriģinālprezentāciju par influenceru mārketinga tendencēm piedāvāja “New Black” dibinātājs, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists Artūrs Mednis. Viņa vadītajā paneļdiskusijā par praktisko influenceru mārketingu Latvijā piedalījās sabiedrisko attiecību speciāliste Kristīne Komarovska, “airBaltic” sociālo mediju komunikācijas vadītāja Diāna Grudule un LIAA Tūrisma mārketinga nodaļas vecākā eksperte Agita Salmiņa. Speciālisti diskutēja par influenceru mārketingu dažādu tūrisma piedāvājumu popularizēšanā, veiksmīgākajiem piemēriem un gūtajām mācībām.

Aviokompānijas “airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs Sanda Majore atklāja 2020. gada jaunos galamērķus – Erevānu (Armēnija) un Jekaterinburgu (Krievija). Foruma apmeklētāji varēja izbaudīt arī šo valstu pārstāvju sarūpētus cienastus.

Forumu apmeklēja 169 profesionāļi, no kuriem vairāk nekā puse bija tūrisma operatoru, aģentūru, viesnīcu, tūrisma galamērķu un tūrisma objektu pārstāvji. Plaši pārstāvēti tika arī dalībnieki no tūrisma informācijas centriem, pašvaldībām un valsts organizācijām. Tāpat forumu apmeklēja arī digitālā mārketinga eksperti, tūrisma mācībspēki, pārvadātāji un mediji.

“Balttour 2020” forums notika sadarbībā ar Latvijas labākajiem tūrisma nozares speciālistiem, “Magnetic Latvia”, “airBaltic”, “Digital Journey”, “Live Rīga”, “New Black“, “BalticTravelnews.com”, “Avalon Hotel and Conferences” un “People Work”.


Organizatori

alta logo bt1 logo

Sadarbībā ar

airbaltic