“BALTTOUR” biznesa forums notiks 2021. gada aprīlī

Drīzumā šeit tiks publicēta jaunā biznesa foruma programma un informācija par lektoriem.


Vēlies uzzināt jaunumus pirmais? Pieraksties šeit!

PAR FORUMU

Baltijā vadošās tūrisma izstādes “BALTTOUR” biznesa forums ievadot aktīvo tūrisma sezonu, nozares profesionāļiem sniedz plašas iespējas apmainīties ar uzkrāto pieredzi un zināšanām, iepazīt nozares aktualitātes, attīstīt esošos un dibināt jaunus un produktīvus biznesa kontaktus, kā arī veikt darījumus.




ATSKATS UZ 2020. GADA FORUMU

LAIKS UN VIETA


Norises laiks: trešdiena, 2020. gada 29. janvāris
Vieta: “People Work”, Ernesta Birznieka-Upīša iela 21


“Balttour 2020” forums pulcē tūrisma nozares profesionāļus

29. janvārī “People Work” telpās norisinājās reģionā vadošās tūrisma izstādes “Balttour 2020” biznesa forums, kurā 169 tūrisma nozares profesionāļi un mārketinga speciālisti diskutēja par aktualitātēm un tendencēm tūrismā, influenceru mārketingu, jauniešu ceļošanas paradumiem un veiksmīgākajiem risinājumiem industrijā. Vairāk >>

Par tūrisma aktualitātēm diskutēs “Balttour” forumā

29. janvārī notiks “Balttour 2020” forums, kur profesionāļi diskutēs par tūrisma nozares aktualitātēm, apspriedīs tendences un vērtēs efektīvākos mārketinga risinājumus. Vairāk >>

PROGRAMMA


Darba valoda: latviešu

9.30 Kafija, reģistrācija
10.00 Foruma oficiālā atklāšana. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktora Kaspara Rožkalna uzruna
10.10 Tūrisms Latvijā 2019.gadā un aktualitātes 2020.gadā
Inese Šīrava, LIAA Tūrisma departamenta direktore
Rīgas Tūrisma attīstības biroja valdes locekļa Jāņa Jenža uzruna
10.30 Ceļojums kā jēgpilns piedzīvojums – jauna biznesa iespēja tūrisma industrijā (Travel as a meaningful adventure – a new business opportunity in the tourism industry)
Arvids Akslands, godalgots ideju līderis klientu pieredzes jomā (Zviedrija)
(prezentācija angļu valodā ar tulkojumu latviešu valodā)
11.45 Kā Z paaudzes paradumi mainīs nākotnes ceļošanu?
Dāvis Braučs, “Prospero” Sociālo mediju nodaļas vadītājs
12.25 Pusdienas sadarbībā ar “airBaltic”
13.10 Kā veiksmīgi izmantot satura dažādību jauna produkta virzīšanai?
Laura Celmāra, “Infinitum Agency” un “Digital Journey” digitālā mārketinga eksperte
13.50 “airBaltic” jaunākie galamērķi un to pārstāvju prezentācijas
Sanda Majore, “airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs
15.20 Kafija un cienasti no “airBaltic” galamērķiem, tīklošanās
15.40 Viedokļu līderu mārketings (influenceri, blogeri u.c.). Kā to tūrismā izmantot savā labā?
Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists, aģentūras “New Black” izveidotājs un vadītājs
15:40 “Influenceru mārketinga trendi – ko turpināt, ko beigt un ko sākt darīt 2020. gadā” A. Medņa prezentācija
16:10 Paneļdiskusija “Praktiskais influenceru mārketings Latvijā”
Moderators A. Mednis, piedalās pieredzējušāko uzņēmumu pārstāvji

SATURS

Ceļojums kā jēgpilns piedzīvojums – jauna biznesa iespēja tūrisma industrijā Arvids Akslands, Zviedrijas ideju līderis klientu pieredzes jomā

Kā izmantot novatorisku pieeju klientu pieredzei veiksmīgam biznesam. Domāšanas veidi un sensacionāli piemēri uzņēmumos, kuri guvuši panākumus, kas iekļauti viņa grāmatā “The Art of Designing Meaningful Experiences”.

Arvids Akslands ir ideju līderis klientu pieredzes jomā no Zviedrijas. Arvida mērķis ir ar grāmatu un lekcijām panākt, lai aizvien vairāk uzņēmumu atklātu holistisku un jēgpilnu pieredzi kā biznesa iespēju. Cilvēku viedoklis par to, kas ir svarīgs un vērtīgs viņu attiecībās ar uzņēmumiem un patēriņu, būtiski mainās. Tas notiek strauji, tāpēc ir radikāli jāpārskata jūsu kā uzņēmuma rīcība. Varētu teikt, ka tā ir lieliska biznesa iespēja.


Kā Z paaudzes paradumi mainīs nākotnes ceļošanu? Dāvis Braučs, "Prospero" Sociālo mediju nodaļas vadītājs

Z paaudzes (16–23 gadi) ceļošanas paradumos un galamērķu izvēles procesā lielu lomu spēlē sociālie u. c. digitālie mediji. Un jaunākā paaudze savus paradumus jau tagad iepludina vecākajās paaudzēs. Tūrisma mārketingā būs jāspēj uzburt pieredzi pirms pieredzes, jo vietas loma un vērtība samazinās iepretim pieredzei – piedzīvojumu piedāvājumam. Kuriem jauniešu mediju lietošanas paradumiem ir vērts pievērst uzmanību un kādi ir jauniešiem aktuālie kanāli un komunikācijas piemēri?

“Prospero” ir sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas aģentūra ar 18 gadu pieredzi.


Kā veiksmīgi izmantot satura dažādību jauna produkta virzīšanai tirgū? Laura Celmāra, “Infinitum Agency” sociālo tīklu projektu vadītāja, “Digital Journey” apmācību kursa “Sociālo tīklu mārketings” trenere

Dažādi satura mārketinga risinājumi, kas noderēs lielākām un mazākām ar tūrismu saistītām organizācijām jauna produkta vai pakalpojuma virzīšanai tirgū. Prezentācijā uzmanība tiks pievērsta jaunam apskates tūrisma objektam – skatu tornim, pašu organizētam pasākumam – Vīna svētkiem un iedvesmojošai ekskursijai – apceļo Kurzemi!


“airBaltic” jaunākie galamērķi un to pārstāvju prezentācijas. Sanda Majore, “airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs

Sanda Majore jau 13 gadus pārstāv lidsabiedrību “airBaltic” un rūpējas par “airBaltic” pārdošanas rezultātiem un sadarbību ar tūrisma aģentūrām 12 valstīs, tajā skaitā arī Latvijā. Forumā tiks prezentēti “airBaltic” jaunākie galamērķi.


Viedokļu līderu mārketings

Digitālie influenceri maina tūrisma un viesmīlības nozari un tiešā veidā ietekmē mūsu biznesu. Kā to izmantot savā labā? Ko varam mācīties no tiem, kam sanāk?


Digitālā mārketinga speciālista un aģentūras “New Black” vadītāja Artūra Medņa prezentācija “Influenceru mārketinga trendi – ko turpināt, ko beigt un ko sākt darīt 2020. gadā”. Vai vietas “instagramibilitāte” kļūst svarīgāka par reālo pieredzi, kurām platformām pievērst uzmanību, kas ir mainījies pēdējo gadu laikā - uz šiem un citiem jautājumiem tiks rastas atbildes!


Paneļdiskusija “Praktiskais influenceru mārketings Latvijā”. Ko un kā labāk mēs varam izmantot influenceru ietekmi mūsu ikdienas darbā kā ienākošajā, tā izejošajā tūrismā, ar ko sākt, kā izmērīt ietekmes rezultātus, ko ņemt vērā, strādājot ar infuenceriem – uz šiem un citiem jautājumiem atbildes tiks meklētas paneļdiskusijā, kurā piedalīsies Latvijas uzņēmumi, kuri jau gadiem strādā ar Latvijas un ārzemju influenceriem. Ko mēs varam mācīties no viņu pieredzes? Moderators: Artūrs Mednis


Artūrs Mednis ir jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar vairāk kā 18 gadu pieredzi industrijā. Viņa dibinātajā aģentūrā “New Black” galvenais uzsvars ir uz stratēģisku un radošu satura izstrādi, sociālo mediju vadību, regulāru digitālo/tiešsaistes komunikāciju, influenceru mārketingu, web izstrādi un e-komerciju. “New Black” strādā ar klientiem no Baltijas valstīm, Krievijas, ASV un citiem tirgiem. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā “Password”, “Adwards”, “Golden Hammer”, “Baltic PR Awards”, “Baltic Communication Awards”, u.c.. 2017. gadā “New Black” kļuva par otro gada apbalvotāko PR aģentūru Baltijā un piekto starp Baltijas reklāmas aģentūrām.

Moderators

Mārtiņš Eņģelis

Mārtiņš Eņģelis ir viens no daudzpusīgākajiem cilvēkiem tūrisma un pilsētizpētes nozarē. Studējis mākslu un pasākumu menedžmentu, strādājis kā alternatīvā tūrisma attīstītājs un gids Rīgā, organizējis starptautiskus un nacionālus tūrisma pasākumus un vadījis mārketinga un produktu attīstības projektus LIAA Tūrisma departamentā. Šobrīd atgriezies pilsētvides izpētniecībā un darbnīcu pasniegšanā un vada komunikāciju starpnacionālā Eiropas Savienības projektā “Urban Cultural Planning”, fokusējoties uz apkaimju attīstību.



ATSKATS UZ 2019. GADA “BALTTOUR” FORUMU

ATSKATS UZ 2018. GADA “BALTTOUR” FORUMU





Organizatori

alta logo bt1 logo

Sadarbībā ar

airbaltic