LAIKS UN VIETA
Norises laiks: trešdiena, 2020. gada 29. janvāris
Vieta: “People Work”, Ernesta Birznieka-Upīša iela 21
“Balttour 2020” forums pulcē tūrisma nozares profesionāļus
29. janvārī “People Work” telpās norisinājās reģionā vadošās tūrisma izstādes “Balttour 2020” biznesa forums, kurā 169 tūrisma nozares profesionāļi un mārketinga speciālisti diskutēja par aktualitātēm un tendencēm tūrismā, influenceru mārketingu, jauniešu ceļošanas paradumiem un veiksmīgākajiem risinājumiem industrijā. Vairāk >>
Par tūrisma aktualitātēm diskutēs “Balttour” forumā
29. janvārī notiks “Balttour 2020” forums, kur profesionāļi diskutēs par tūrisma nozares aktualitātēm, apspriedīs tendences un vērtēs efektīvākos mārketinga risinājumus. Vairāk >>
PROGRAMMA
Darba valoda: latviešu
9.30 | Kafija, reģistrācija |
10.00 | Foruma oficiālā atklāšana. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktora Kaspara Rožkalna uzruna |
10.10 | Tūrisms Latvijā 2019.gadā un aktualitātes 2020.gadā Inese Šīrava, LIAA Tūrisma departamenta direktore Rīgas Tūrisma attīstības biroja valdes locekļa Jāņa Jenža uzruna |
10.30 | Ceļojums kā jēgpilns piedzīvojums – jauna biznesa iespēja tūrisma industrijā (Travel as a meaningful adventure – a new business opportunity in the tourism industry) Arvids Akslands, godalgots ideju līderis klientu pieredzes jomā (Zviedrija) (prezentācija angļu valodā ar tulkojumu latviešu valodā) |
11.45 | Kā Z paaudzes paradumi mainīs nākotnes ceļošanu? Dāvis Braučs, “Prospero” Sociālo mediju nodaļas vadītājs |
12.25 | Pusdienas sadarbībā ar “airBaltic” |
13.10 | Kā veiksmīgi izmantot satura dažādību jauna produkta virzīšanai? Laura Celmāra, “Infinitum Agency” un “Digital Journey” digitālā mārketinga eksperte |
13.50 | “airBaltic” jaunākie galamērķi un to pārstāvju prezentācijas Sanda Majore, “airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs |
15.20 | Kafija un cienasti no “airBaltic” galamērķiem, tīklošanās |
15.40 | Viedokļu līderu mārketings (influenceri, blogeri u.c.). Kā to tūrismā izmantot savā labā? Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists, aģentūras “New Black” izveidotājs un vadītājs |
15:40 | “Influenceru mārketinga trendi – ko turpināt, ko beigt un ko sākt darīt 2020. gadā” A. Medņa prezentācija |
16:10 | Paneļdiskusija “Praktiskais influenceru mārketings Latvijā” Moderators A. Mednis, piedalās pieredzējušāko uzņēmumu pārstāvji |
SATURS
Ceļojums kā jēgpilns piedzīvojums – jauna biznesa iespēja tūrisma industrijā Arvids Akslands, Zviedrijas ideju līderis klientu pieredzes jomā
Kā izmantot novatorisku pieeju klientu pieredzei veiksmīgam biznesam. Domāšanas veidi un sensacionāli piemēri uzņēmumos, kuri guvuši panākumus, kas iekļauti viņa grāmatā “The Art of Designing Meaningful Experiences”.
Arvids Akslands ir ideju līderis klientu pieredzes jomā no Zviedrijas. Arvida mērķis ir ar grāmatu un lekcijām panākt, lai aizvien vairāk uzņēmumu atklātu holistisku un jēgpilnu pieredzi kā biznesa iespēju. Cilvēku viedoklis par to, kas ir svarīgs un vērtīgs viņu attiecībās ar uzņēmumiem un patēriņu, būtiski mainās. Tas notiek strauji, tāpēc ir radikāli jāpārskata jūsu kā uzņēmuma rīcība. Varētu teikt, ka tā ir lieliska biznesa iespēja.
Kā Z paaudzes paradumi mainīs nākotnes ceļošanu? Dāvis Braučs, "Prospero" Sociālo mediju nodaļas vadītājs
Z paaudzes (16–23 gadi) ceļošanas paradumos un galamērķu izvēles procesā lielu lomu spēlē sociālie u. c. digitālie mediji. Un jaunākā paaudze savus paradumus jau tagad iepludina vecākajās paaudzēs. Tūrisma mārketingā būs jāspēj uzburt pieredzi pirms pieredzes, jo vietas loma un vērtība samazinās iepretim pieredzei – piedzīvojumu piedāvājumam. Kuriem jauniešu mediju lietošanas paradumiem ir vērts pievērst uzmanību un kādi ir jauniešiem aktuālie kanāli un komunikācijas piemēri?
“Prospero” ir sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas aģentūra ar 18 gadu pieredzi.
Kā veiksmīgi izmantot satura dažādību jauna produkta virzīšanai tirgū? Laura Celmāra, “Infinitum Agency” sociālo tīklu projektu vadītāja, “Digital Journey” apmācību kursa “Sociālo tīklu mārketings” trenere
Dažādi satura mārketinga risinājumi, kas noderēs lielākām un mazākām ar tūrismu saistītām organizācijām jauna produkta vai pakalpojuma virzīšanai tirgū. Prezentācijā uzmanība tiks pievērsta jaunam apskates tūrisma objektam – skatu tornim, pašu organizētam pasākumam – Vīna svētkiem un iedvesmojošai ekskursijai – apceļo Kurzemi!
“airBaltic” jaunākie galamērķi un to pārstāvju prezentācijas. Sanda Majore, “airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs
Sanda Majore jau 13 gadus pārstāv lidsabiedrību “airBaltic” un rūpējas par “airBaltic” pārdošanas rezultātiem un sadarbību ar tūrisma aģentūrām 12 valstīs, tajā skaitā arī Latvijā. Forumā tiks prezentēti “airBaltic” jaunākie galamērķi.
Viedokļu līderu mārketings
Digitālie influenceri maina tūrisma un viesmīlības nozari un tiešā veidā ietekmē mūsu biznesu. Kā to izmantot savā labā? Ko varam mācīties no tiem, kam sanāk?
Digitālā mārketinga speciālista un aģentūras “New Black” vadītāja Artūra Medņa prezentācija “Influenceru mārketinga trendi – ko turpināt, ko beigt un ko sākt darīt 2020. gadā”. Vai vietas “instagramibilitāte” kļūst svarīgāka par reālo pieredzi, kurām platformām pievērst uzmanību, kas ir mainījies pēdējo gadu laikā - uz šiem un citiem jautājumiem tiks rastas atbildes!
Paneļdiskusija “Praktiskais influenceru mārketings Latvijā”. Ko un kā labāk mēs varam izmantot influenceru ietekmi mūsu ikdienas darbā kā ienākošajā, tā izejošajā tūrismā, ar ko sākt, kā izmērīt ietekmes rezultātus, ko ņemt vērā, strādājot ar infuenceriem – uz šiem un citiem jautājumiem atbildes tiks meklētas paneļdiskusijā, kurā piedalīsies Latvijas uzņēmumi, kuri jau gadiem strādā ar Latvijas un ārzemju influenceriem. Ko mēs varam mācīties no viņu pieredzes? Moderators: Artūrs Mednis
Artūrs Mednis ir jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar vairāk kā 18 gadu pieredzi industrijā. Viņa dibinātajā aģentūrā “New Black” galvenais uzsvars ir uz stratēģisku un radošu satura izstrādi, sociālo mediju vadību, regulāru digitālo/tiešsaistes komunikāciju, influenceru mārketingu, web izstrādi un e-komerciju. “New Black” strādā ar klientiem no Baltijas valstīm, Krievijas, ASV un citiem tirgiem. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā “Password”, “Adwards”, “Golden Hammer”, “Baltic PR Awards”, “Baltic Communication Awards”, u.c.. 2017. gadā “New Black” kļuva par otro gada apbalvotāko PR aģentūru Baltijā un piekto starp Baltijas reklāmas aģentūrām.
Moderators
Mārtiņš Eņģelis
Mārtiņš Eņģelis ir viens no daudzpusīgākajiem cilvēkiem tūrisma un pilsētizpētes nozarē. Studējis mākslu un pasākumu menedžmentu, strādājis kā alternatīvā tūrisma attīstītājs un gids Rīgā, organizējis starptautiskus un nacionālus tūrisma pasākumus un vadījis mārketinga un produktu attīstības projektus LIAA Tūrisma departamentā. Šobrīd atgriezies pilsētvides izpētniecībā un darbnīcu pasniegšanā un vada komunikāciju starpnacionālā Eiropas Savienības projektā “Urban Cultural Planning”, fokusējoties uz apkaimju attīstību.