LAT
RUS
ENG
Seko mums:


Rīkotājs

Nodrošinātājs



Partneri

Deutsch-Baltische Handelskammer in Estland, Lettland, Litauen

Veiksmīgi aizvadīts “Balttour 2018” biznesa forums

31. janvārī viesnīcā “Grand Hotel Kempinski Riga” norisinājās “Balttour 2018” biznesa forums, kuru apmeklēja 178 speciālisti no uzņemošā un izejošā tūrisma aģentūrām, viesnīcām un izmitināšanas pakalpojumu uzņēmumiem, kā arī nozares autoritātes un mācībspēki.

Baltijā nozīmīgākās tūrisma izstādes “Balttour 2018” ievadpasākumu – biznesa forumu nozares profesionāļiem – atklāja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava: ““Balttour” forumā diskutējam par aktuālām nozares lietām un tendencēm, kā arī dalāmies ar informāciju par aktuāliem pētījumiem. Šogad gan izstāde, gan forums notiek īpaši pozitīvā gaisotnē – uz kopējā tūrisma izaugsmes fona, jo tikko publiskotie “Eurostat” dati liecina, ka Latvija ir starp tām valstīm, kurām tūrisma izaugsmes rādītāji ir bijuši vieni no visaugstākajiem. Mēs varam lepoties ar to, bet, protams, vienmēr paliek jautājums – vai mēs varam darīt vēl vairāk, vēl labāk?”
Skatīties VIDEO!

Latvijas tūrisma uzņēmumu attīstības tendences
Foruma iesākumā biznesa augstskolas “Turība” asociētais profesors, Tūrisma pētniecības centra vadītājs, SIA “Balticvision Riga” izpilddirektors Ēriks Lingebērziņš nozares profesionāļus iepazīstināja ar pērnā gada nogalē veiktā pētījuma “Latvijas tūrisma uzņēmumu attīstības tendences jeb kā būt soli priekšā gudrajam klientam?” rezultātiem. Ē. Lingebērziņš izklāstīja un analizēja iegūtos datus, akcentējot jautājumus: Kādi esam digitalizācijas laikmetā? Par ko domājam un uz kurieni virzāmies? Vai esam atvērti attīstībai? Vai esam gatavi pilnveidoties? Tūrisma aģentūru un operatoru speciālistiem pētījuma rezultāti sniedza iespēju ieraudzīt sevi no malas un saprast sava uzņēmuma vietu tirgū.
Lejupielādēt prezentāciju.
Skatīties VIDEO!

Digitālās vides jaunākās iespējas tūrismā
Biznesa foruma tematiskajā sadaļā “Digitālā mārketinga posmi tūrisma klientu piesaistīšanai un viņu turpmākās uzvedības vadība” nozares profesionāļi saņēma praktiski noderīgus padomus ikdienas darbam digitālajā vidē.

“Infinitum” digitālā mārketinga stratēģis Kristiāns Patmalnieks soli pa solim izgāja cauri pircēju ceļam – pircēja un zīmola saskarsmes punktiem pirms un pēc lēmuma pieņemšanas. Viņš akcentēja lēmumu veidošanās tuneli un sniedza padomus, kā nepazaudēt potenciālo klientu. “Infinitum” pakalpojumu vadītājs un Google Analytics speciālists Jānis Birģelis stāstīja, cik nozīmīga ir savas auditorijas izpratne, tās vajadzību un interešu apzināšanās, kā arī – kā to visu izmantot, lai sasniegtu vēlamos rezultātus. Kā tūrista (pircēja) ceļš izskatās no AdWords puses, izklāstīja “Digital Journey” vadītājs un AdWords speciālists Juris Baltačs. Viņš klausītājus iepazīstināja ar četrām tūrista ceļa fāzēm – sapņošanu, plānošanu, pirkšanu un atcerēšanos, kā arī atklāja, kas katrā no fāzēm klientam ir vajadzīgs un kā uzņēmums to var sniegt. Savukārt “Infinitum” Satura mārketinga nodaļas vadītāja un “Digital Journey” satura mārketinga trenere Elīna Jurkāne atklāja būtiskāko par satura stratēģisko vadību. Viņa norādīja, kāds saturs jāpasniedz dažādās ieinteresētības stadijās esošiem cilvēkiem, kā arī iepazīstināja ar pieciem ceļotāju tipiem, kas noderēs komunikācijā ar topošajiem klientiem.
Lejupielādēt prezentāciju (Kristiāns Patmalnieks). Skatīties VIDEO!


“airBaltic” jaunumi
Arī šogad tika turpināta lieliska tradīcija – foruma noslēgumā aviokompānijas “airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs Sanda Teihmane prezentēja jaunos galamērķus. 2018. gadā “airBaltic” piedāvās lidojumus uz Lisabonu, Bordo, Sočiem, Malagu, Splitu, Gdaņsku un Kaļiņingradu. S. Teihmane klātesošos iepazīstināja arī ar vairākiem īpašiem viesiem – Francijas tūrisma attīstības aģentūras “Atout France” pārstāvniecības Skandināvijā, Somijā un Baltijas valstīs vadītāju Benuā Šolē (Benoit Chollet), “SOCHI DMC Travel-Center” vadītāju Timuru Rasuļjevu, slēpošanas kūrorta “Roza Hutor” direktora vietnieku starptautiskās sadarbības un tūrisma jautājumos Sergeju Hvorostjaniju, kā arī ar nacionālās tūrisma aģentūras “Turismo de Portugal” pārstāvniecības Skandināvijas valstīs un Somijā vadītāju Oto Oliveiru (Oto Oliveira).
Skatīties VIDEO

“Balttour 2018” biznesa forums šogad notika jaunās piecu zvaigžņu viesnīcas “Grand Hotel Kempinski Riga” konferenču zālē kā viens no pirmajiem pasākumiem, turklāt līdz šim nebijušā zāles izkārtojumā.

Izstādi-gadatirgu “Balttour” un tūrisma biznesa forumu rīkoja Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un norisi nodrošināja Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1. Forums notika sadarbībā ar Latvijas labākajiem tūrisma speciālistiem, Latvijas investīciju un attīstības aģentūras veidoto zīmolu “Magnetic Latvia”, digitālā mārketinga apmācību centru “Digital Journey”, biznesa augstskolas “Turība” Tūrisma pētniecības centru un viesnīcu “Grand Hotel Kempinski Riga”. Vairāk: www.balttour.lv/forum/
























Galerija





„Balttour” iesaka


Partnerviesnīcas


Atbalsta:

Kontakti jautājumiem par:

Piedalīšanos izstādē Publisko informāciju Sadarbību ar ārvalstu struktūrām Izstādes zīmolvedību Servisu Medijiem